31 березня 2012

Монстрики

В один з днів, що Софія хворіла і не відвідувала садочок, примусила вона мене зшити їй нового Монстрика. У неї вже був схожий купований (не з такої гарної тканини і розповзався по швах), але він загубився. 
А у неї ж є новорічна фотка із "загубленим" (річної давності)! І тепер кожного разу, як надівається ця сукня, згадується і монстр (котиком це створіння, язик не повернеться назвати). 
Отже, ший мені, мама, нового монстра. Довелося шити. Викрійку я малювала від руки, а Софія мені підказувала, що він був менший і голова кругліша, і руки коротші. Вона сама придумала зробити йому очка сердечками, а ротик з ґудзиків в рядок. Сама зробила для нього намисто і браслет, випустила все це на підлогу, зі сльозами збирала по всій кімнаті намистини і вимагала, щоб далі я все робила сама. Сукню теж вона придумала. І змусила мене зшити таку ж іграшку для Ореста. Я погодилася за умови, що обличчя і одяг будуть такими, як мені захочеться. Тож Орестів монстр в трусиках.
Успіхів вам!

16 коментарів:

  1. Наталі, монстрики дуже симпатичні, і зовсім не страшні :)) Ну справді, такі позитивні вийшли, аж посміхатися хочеться, дивлячись на ці милі мордашечки :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко :) я дійсно посміхаюся, коли підслуховую, як Софія розмовляє за свого монстра.

      Видалити
  2. монстрик в трусах просто красень)))) як класно коли малі приймають участь в процесі - отак і народжуються майбутні кутюр'є

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, July, а як же вони можуть не приймати участі в процесі? Це ж кінець світу настає, коли щось трапилось, а їх там не було :)

      Видалити
  3. Наталю, дуже прикольні вони в тебе вийшли!!!! Дійсн, позитивні!!! Донечка така кралечка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталья, увидела органайзер, сшитый для Танечки, у упала от восторга!!! Рада познакомиться. У меня тоже 2 деток, тоже рукодельничаю, в основном шью, для них и не только :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена. А я недавно на осинке видела твои сумки для колясок и восхищалась. Так что комплимент от такого мастера для меня много значит. Рада знакомству.

      Видалити
  5. Гадуецца дачушка з добрай фантазіяй. Мабыць, хутка ў мамчыным блогу падзівімся на дачушчыны творы. Асабліва ўражвае тое, што монстры такія квяцістыя (у квяты).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Veja! О, це улюблена тканина у Софії. Вона завжди її вибирає. Біля нашого дому є магазин з тканинами для печворку. Їх окрім мене ні хто більше не купує. От коли у мене ці квіточки закінчуються, я йду по нові пів метра, бо знаю, що Софія плакатиме наступного разу, коли захоче щось пошити.

      Видалити
  6. Такі смішні вони вийшли! Хлопчик у трусиках!! Це ж треба! От Софійка молодець! Це майбутня майстриня у тебе зростає!!!

    ВідповістиВидалити
  7. классные котики и даже не монстрики))))

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...