19 березня 2012

Обкладинка для паспорту

Перед 8 березня у мене була справжнісінька творча криза. Замість того, щоби нашити два десятка прихваток і ощасливити багато жінок навколо себе, я строчила "не в ту сторону". Добре, що небагато і з дешевого матеріалу. Що настрочила не покажу. А покажу обкладинку, яку зшила за чудовим майстер-класом Уляни. Обкладинка вийшла чудова і зручна, що підняло мені настрій і відкрило канали творчої енергії. Тепер знову строчу як мотористка :)
Окрім того, Уляна розігрує у себе в блозі цукерку. Нещодавно Уля розпочала власну справу, вона відкрила свою лінію багаторазових підгузників. Я відомий прихильник цієї деталі немовлячого гардеробу, тому запрошую всіх відвідати її сайт www.gloryes.ru
Сухої вам погоди :)

15 коментарів:

  1. О! Чомусь такий збіг, що я перша! Чудова обкладинка!! Тканина дуже сподобалась!!!
    Наталка, так буває, що як почнеш щось робити - воно "не в дугу" ну ЗОВСІМ, а ти як не бачиш. Тільки потім очкі розтуляються.... ну нічого, строчи, мотористко! щасти тобі!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна! Така весела, чепурненька:) А мені чоловік нещодавно купив звичайнісіньку собі обкладинку, і така вона сумна, що напевно закінчу шити закази та зроблю і собі таку гарнюню:)) дякую, Наталочко, за натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко. Так записуйся в цукерку до Улі, може виграєш схожу :) та ще й косметичка на додачу.

      Видалити
  3. Супер!!! Так все гармонійно!!! А в мене сумка куплена обгортка((( треба це виправляти))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля. Гармонійність далася важко. Серед усіх моїх смужок ледве знайшлося дещо аби пасувало одне до одного.
      До речі, чому ніхто не купує смужки? Ціна - по собівартості. Хочу ці вже продати і нові замовити.

      Видалити
  4. Якая вясёлая, файная вокладка!З такім пашпартам толькі ў адпачынак! Дзякую за спасылку на майстар-клас, буду вучыцца рабіць такі вясёлы карункавы строй для сур'ёзнага дакументу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Veja! Класно, я вперше стикаюся з білоруською мовою і досить гарно все розумію (окрім слова "карункавы"). Дуже рада мати такого читача :)

      Видалити
    2. Наталі, карункі гэта па-украінску мережіво; з вашаю моваю я стараюся абыходзіцца без магутных дапаможнікаў, чытаю ды вывучаю сама, і разумею ўжо нават мастацкі (художні?) тэкст.

      Видалити
    3. Це так цікаво! Дякую за ваші коментарі! У мене є схильність до лінгвістики, обожнюю іноземні мови.

      Видалити
  5. Ой яка гарнюня!!! Така яскрава, вона точно створена щоб піднімати настрій :)) Строчи далі, мотористко :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іра. Так, обкладинка виявилася дуже корисною річчю. Навіть чоловік сказав:"Ось що треба було всім на 8 березня шити"

      Видалити
  6. Натали, очень красивая обложка получилась, весенняя, ты молодец!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ульяна, теперь мой паспорт защищен от внешних повреждений.

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...