27 березня 2012

Dino hats/ Динозаврячі шапки

Позаминулі вихідні була весна. І я пошила своїм малятам новенькі шапочки. Спочатку для Ореста, бо наближався його день народження. 
Софійка побачивши такі справи попросила і їй зробити таку саму тільки з очима та іклами, хоча з нею вже був узгоджений проект з квіточкою і баламбонами. Я була рада, бо мені хотілося, щоб у них був якийсь однаковий одяг. Подивиться стороння людина і відразу зрозуміє - ці двоє брат і сестра. А не просто дівчинка тягне із собою чийогось малюка.
Прогулянка на Пейзажній алеї в Києві. У вихідні тут багато людей, всі фотографують і всі такі усміхнені.
Моїх двох видно з далеку. Шапки вийшли настільки чудовими, що привертають увагу перехожих. Орест іще маленький, йому все одно, а от Софійка від коментарів і звертань до неї незнайомців втомилася. Довелося шити шапку спокійнішого фасону - з квіточкою і баламбонами.
На цій фотці вона грається з бабусею у схованки і просить, щоб я її не викривала зі своєю зйомкою. Над шапкою видно чобіт, то вже бабуся Іра підкрадається ззаду :)
І кілька фоток Орцьо. Я навмисне зробила шапку без іклів та вирячених очей, щоб зберегти дитині індивідуальність і менше привертати увагу на прогулянці. Так і вийшло. Орцеву шапку сприймають спокійніше.
О! Я ж не написала найголовнішого! Чому я взялася за пошиття шапок саме динозаврів? А тому, що Орест їх дуже любить і вирізняє серед інших тварин. У нього є дві гумові фігурки, він з ними носиться цілими днями або в руках або в спеціальному пакетику, годує їх печивом, вкладає спати і каже на них "зявр".
Викрійку я зробила з двох Оттобрівських шапок, вушка від шапки-собачки (її можна скачати з сайту безкоштовно) а верхівку з номеру 1/2007, мод. 23, при цьому на Ореста викрійку зменшила до 48 розміру. Психонула і відтяла вже під час шиття 5 мм на потилиці (здалося, що буде завелика) - вийшло впритул, до кінця весни поносимо, а на осінь треба нову шити.
Цей чудовий фліс куплено у Марини, підкладку інтерлок теж у неї.
Дякую, що дочитали до кінця. Гарного вам дня.

23 коментарі:

  1. какие шапочки замечательные а дети прелесть

    ВідповістиВидалити
  2. які розкішні динозаврики! Мамі -респект! діти завжди підказують найкращі ідеї - зуби і очі просто супер! і дуже вдала фотосессія в динозавристих мозаїках;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, July , вдалих з цієї фотосессії аж 4 фотки. Дітей важко фотографувати. Особливо важко, коли хочеться, щоб вони обидва потрапили в кадр.

      Видалити
  3. Розкішні шапки! Я би малому теж таку хотіла пошити, він тоже любить динозаврів дуже))
    Дякую за ідею!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталю, ти велика молодчинка!!! Шапочки суперові!!! Дітки твої гарнюні і тааакі милі-милі!!!

    Я тобі ще не подякувала за ссилку на магазинчик Марини!!! ДЯКУЮ!!! Дуже сподобались там тканинки))) уже 2 рази замовляла!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля. Мені твій Віні-пух яскравий, як сонце дуже сподобався.

      Видалити
  5. Діточки просто квіточки!! Шапки дуже гарні, на Ореста впритул? Так це для того, щоб матуся ще потренувалася на шапках!! Гарні фото, гарна погода була на вихідних, це точно. Зараз от дуже похолодало! Але будемо чекати!
    Які гарні тканиночки у магазинчіку! Теж хочу заказати собі! Такий трикотажик!!!... А у магазин ткатини заходиш - нічого особливого! Навіть питаю назву трикотажних полотен(кулір, рібана, кашкорсе), кажуть не знають таких. Але я і сама їх тут вперше почула!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія. У нас в магазинах те саме. Це все тому, що всю класну тканину зі складів розкуповують швейні підприємства. Вони беруть рулонами от нам в роздріб нічого і не потрапляє. І продавці теж не в курсі що до чого, знають одне слово "трикотаж".

      Видалити
  6. Адметныя дзеткі, файныя шапкі, залатыя рукі ў матулі, - што да шытва, што да здымак. Ідэя з дыназаўравымі "акрасамі" - дуже гарна!

    ВідповістиВидалити
  7. Наталко, шапочки, конечно, бесподобные)))
    Но... я хочу сказать не об этом...
    Я с огромным удовольствием читаю твою рідну мову, я наслаждаюсь каждым словом, у тебя отличный украинский язык, ты владеешь им, как виртуоз-музыкант своим инструментом!
    Порой я читаю твои посты не ради твоих работ, хотя они великолепны, а ради наслаждения красивой украинской речью!!!
    Дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, як мені приємно це чути. Вже 4 рази перечитала комплімент. Бачила б цей коментар Наталія Іванівна, моя вчителька з української літератури. Хоча краще не треба, бо вона би вмить відшукала в моїх повідомленнях помилки і русизми :) А якщо серйозно, то їй треба подякувати.

      Видалити
  8. Adorable hats! I can't read a word of your post, but wish I could. :) Super cute.

    ВідповістиВидалити
  9. які кльові. треба все до тебе із замовленнями звертатися

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Маринко, із радістю прийму від тебе замовлення

      Видалити
  10. Дякую, Маринко! Із радістю прийму від тебе замовлення.

    ВідповістиВидалити
  11. Натали, очень здорово получилось! Рада, что тканюшки пошли на такую необыкновенную красоту)!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І тобі дякую, добра частина моїх читачів неймовірно щаслива, що ти знайшлася.

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...