03 квітня 2012

Органайзери для рукоділля

Взимку ми з Тетяною затіяли обмін рукодільними витворами. Вона зробила для нас Капітона, а я пошила їй органайзери для в'язання. Кілька днів тому Таня зробила про них пречудовий пост, який і варто прочитати, якщо вам цікаво як там все всередині влаштовано. Я ж надаю кілька фотографій для загального ознайомлення. 
Органайзерів 2, бо одного для всіх потреб рукодільниці було б замало, а мені дуже хотілося, щоб Таня почувалася комфортно і в подорожі теж. Тому окрім великого органайзера для всіх скарбів, я зробила іще й дорожній - для поточного проекту.
Так великий органайзер виглядає всередині. У мене замало гачків і спиць для нього :)
А так він виглядає ззовні. Як же мені сподобалося шити з тканини виробництва Moda! Це казка, а не кольори! Вона дуже приємна на дотик - м'яка і піддатлива. Думаю, що наступні проекти будуть тільки з Moda.
Так виглядає маленький органайзер ззовні. Тут вже менше печворку, але я виділила годинники за допомогою квілтінгу. Правда рядки квадратиків виглядають дуже мило? Техніка здається простою, але завдяки ній будь-який виріб стає набагато привабливіший.
Нутрощі маленького органайзера.
Завдяки проекту, я гарно потренувалася вшивати блискавку (вона не потайна, тож справа пішла швидко, все після першої кишені :), пришивати липучки, обробляти виріб косою бейкою. Про косу бейку треба сказати, що це окреме задоволення. Без жартів. Виріб вже готовий, вже видно який він чудовий, а ти просто сидиш і майже медитуючи голочкою туди-сюди...
Дякую, Тетянко, за чудовий обмін.
Успішних вам проектів!

17 коментарів:

  1. Органайзери просто СУПЕРОВІ!!!!! це ж скільки роботи!!! Я в захваті, Наталю!!!! Ти велика молодчинка!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля. Так попрацювати довелося добре, та від цієї роботи я отримала справжнє задоволення.

      Видалити
  2. Наташа, я просто обалдела от твоих органайзеров. Я мечтаю научиться шить так как ты! Умничка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Gaika. Тут головне практика. У мене, коли стаються перерви, то я потім теж починаю з косметичок і прихваток, щоб врешті одна за рік справжня річ пошилася.

      Видалити
  3. Шэдэўр. Але як мае быць (падрабязна) я разгледзела яго паводле спасылкі ў Таццяны! І задуманы, і зроблены дасканала. Ёсць нагода для навучання і майстар-класу з тлумачэннем, як можна гэткае пашыць (хоць бы маленькае...)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Veja, на жаль на майстер-клас я не наважилася, бо він був би дуже великий. Якщо є необхідність, я можу згадати розміри органайзеру і кишеньок. Це було найважче винайти -якого воно все має бути розміру. Та врешті решт, у кожної рукодільниці свої потреби і інструменти, тож навіть не уявляю чи могло б це бути корисним комусь.

      Видалити
  4. О, тут багато печворку! Дуже приємний колір!
    Наталка, тобто ти вибрала спосіб обробки кособійкою уручну? Тобі теж так більш сподобалось?
    Я думаю, так значно краще вигляд її. А раніше, пам"ятаю, мене це не дуже подобалось, хотілося щоб скоріше, на машинці. І взагалі, як класно, коли декілька разів одну операцію робиш, а потім воно - немов по маслу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Віка, дякую за теплі слова і вітаю однодумця!
      Минулого літа я зшила доні ковдрочку (махрова тканина лавандового кольору оброблена рожевою в білу клітинку косою бейкою), зробила на ній класну аплікацію - вівцю (Софія їх любить).
      і що? прострочила косу бейку на машинці. Навіть в блог не викладала цей сором. Софія, звичайно ще не в курсі і ковдрочку дуже любить, але я зареклася з того часу поспішати з печворком.
      До того ж це був обмінний проект - не можу ж я осоромитися :)

      Видалити
  5. вау-вау, присоединяюсь ко всем восторженным отзывам и здесь, и в блоге Тани! Потрясающая работа! Непохожая ни на одну, что были у тебя ранее, это просто скачок какой-то :)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Катя! Це просто справжнє замовлення. Шити із думкою, що твій витвір комусь потрібний, хтось його чекає - це зовсім інша річ аніж шити сюрпризи-подарунки.
    А ще якісний матеріал - 50% успіху. А тут Moda, все з однієї колекції, котру я вибрала сама. В основному ж я шию із того, що є, комбіную, махлюю. Ех, хочу великий квілт. Вчора порахувала скільки на нього треба - мама міа! близько 2000 грн.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочка, будь ласочка, що таке Moda?? Це тканина? А де ти її вибирала?

      Видалити
    2. Так, Віка, це один з найпопулярніших американських виробників тканини - фірма Moda. Вибирала на fabricshack. com.
      Ось блог http://www.modabakeshop.com/
      тут можна детально роздивитися майже всі колекції як вони виглядають в квілтах і різних інших роботах + все з інструкціями до виконання, але англійською мовою.
      Дивися яка краса (для прикладу)
      http://www.fabricshack.com/cgi-bin/Store/store.cgi?cart_id=7832371.12720.s0&lastmenu=&product=moda_welcometobearcountry

      Видалити
    3. Та тут збожеволіти можна! Уявляєш, як би це нам показали живцем??? у наших крамницях??? Це не для наших нервів!

      Видалити
    4. Власне, в Києві є один супермаркет з американським котоном, але там ціни зашкалюють. Від 110 грн те, що йде в розпродаж, а це вже ціна з доставкою із фабрик шоку. А так в середньому щось цікавеньке у них по 300 грн. Але коли туди попадаєш, стається повна відключка особистості.

      Видалити
  7. Чудова робота, такая акуратна!!! Супер!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...