06 квітня 2012

Стіл для шиття

Вчора у мене нарешті з'явилося повноцінне робоче місце! Раніше я шила за столом, за котрим ми їмо. Було незручно прибирати шиття кожного разу перед вечерею. Але тепер цього більше не буде! Я дуже задоволена! Весь вечір перекочувала його по кімнаті шукаючи "місце сили". Знайшла :) Він так класно складається і перетворюється не невелику тумбочку. Але все по-порядку.
 Всю зиму я вмовляла чоловіка подарувати мені стіл для шиття. На жаль, інтернет пропонував нам або столи російського виробництва, які не подобалися мені на вигляд, або дуже дорогий австралійський стіл. Як же я здивувалася, коли 2 тижні тому натрапила на українського виробника Erso. Ціна в 3 рази менша, ніж за австралійський стіл, а на вигляд він справжній красень ще й за кольором ідеально вписується у нашу вітальню. Залишалося питання якості. Виробник запевнив мене, що фурнітура Данська, а матеріал, з якого виготовлено стіл екологічний і довговічний. Вчора пробувала пошкрябати голкою, дійсно не шкрябається. Мала вже обмалювала його кульковою ручкою - все швидко відтерлося. 
 Я стрибаю під стелю від щастя! До речі, стіл привіз власне директор підприємства. Вони з помічником заміряли мою машину і ще зроблять мені додаткове скло, щоб робочу поверхню машинки можна було зрівняти зі столом. Було видно, що люди ставляться до своєї справи з любов'ю і вірять у неї. Я дуже рада, що і в Україні з'явився виробник якісних швейних столів.
І, так - я вирішила дошити свій учбовий квілт, щоб взятися за справжній великий :)
Вірте в Україну, 
до зустрічі в ефірі.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...