01 грудня 2012

Umbrella's doll quilt

Покажу вам другу роботу для виставки. Уявіть собі, приношу я вчора в галерею свої ковдрочки, а прямо на сцені лежить старший братик моїх парасольок, що його пошила Ірина. Приходьте на виставку подивитися які вони гарні поруч. 
Було дуже приємно познайомитися із засновницями Дублірину - Іриною та Іриною, і з форумчанками - Тіною та Лесею.
Також вчора мені пощастило допомагати розвішувати квілти на стенди, тож майже половину з них я потримала в руках. Як це було приємно! Не втомлююся повторювати, що в реальності вони набагато набагато красивіші і ніякі фото не зможуть передати тієї позитивної енергії, що несуть в собі клаптикові вироби.
А ще я вперше в житті бачила стільки печворку разом. Чесно зізнаюся, що також я побачила, і те що, мені треба багато ще чому навчитися.
Гарних вам вихідних. 

4 коментарі:

  1. О! ДублІринок прибуло!
    Кльовий квілтік з парасольками, Наташа! Яскравий і завзятий! Я його ще на фотах в темку про Виставку роздивлялася-))
    А ти, напевно, і мої іграшки в руках потримала? - Рудо-смугастого котика і гусика? І чобіток різдвяний!
    Заглядай в гості-)
    Будемо знайомі, Оля.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Цветано! Рада знайомству, так, так гусика з котиком бачила, веселі хлопці :)

    ВідповістиВидалити
  3. Такое яркое одеяльце!!! Суперское! А лошадки :)
    Доця - лялечка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталко, ти робиш все складніші і складніші квілти!!! Дуже сподобались ці парасольки!!!

    І доня красунька!!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...