09 грудня 2012

Ковдрочка з тапеціями

На початку осені мені пощастило придбати Baby Go cutter, за допомогою якого я за два вечори змайструвала ось таку лялькову ковдрочку. Тканина у мене закінчилася вже давно, і цей витвір різався із залишків від залишків. Це навіть скрапом вже назвати важко. Скоро я почну застосовувати ті методи шиття, де пил, що залишився від тканини настрочують на основу.
А головне, що найбільше-то йде на бек і бейку! Діду Морозе, подаруй мені будь-ласка кілька ярдів різнобарвного котону.
Піду до Нового року що-небудь пошию, а то в блогах вже свято йде широкою ходою, просто неможливо стояти осторонь.
Затишної вам неділі.

8 коментарів:

  1. Боже, Наталя! Нічого собі машинку ти собі придбала! Я навіть не підозрювала, що таке буває на світі!!! На скільки я розумію, там декілька форм для вирізання, так би мовити, чи що?
    Ну, бажаю успіхів, нового і цікавого всього!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Віка, до машинки окремо ще докуповуються такі собі трафарети різної форми. Є круги, квадрати, трикутники різних розмірів. Я купила оці трапеції і ще "яблучний огризок". Криволінійні квілти за допомогою цієї штукенції шити саме задоволення. (має бути, ще подивимося ;))

      Видалити
  2. Наталь, ото твоя малеча тішиться напевно тими ковдрочками)) це ж кожен вечір лялю можна іншим вкривати))

    Молодчинка!!! Роботи суперові!!

    ВідповістиВидалити
  3. А я вже купила рулон шпалер для написання списку побажань Св. Миколаю -))
    Гарненьке одеялко, Наталя!
    Машинка - супер! Часто користуєшся, Наташ? Виправдовує вона себе?

    ВідповістиВидалити
  4. :) Користувалися вперше. Але це тому, що вперше з'я вилася нагода щось шити. А так всю осінь ми були такі зайняті, що просто не до печворку було. Але плани на цю машинку у мене є. А ще вона все ж таки більше для утилізації скрапу підходить. Нову тканину я б у неї не засунула, переводняк бо великий вийде.
    Але якби я жила в Америці і у мене був доступ до тканин, то я б нею все різала, гарно економить час + я помішана на точності крою.

    ВідповістиВидалити
  5. О! Одеялко прелесть! Мы тихонько мечтаем о таком, может когда-нибудь и решусь на что-то совсем простое :)

    Я далека от этих всяких приспособлений, но мне, конечно, тоже все нужно :))) Шучу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) Дякую, Таня, рада тебе чути :) Якщо треба, звертайся, я як раз планую повністю зосередитися на печворці і зокрема на дитячих ковдрочках.

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...