05 грудня 2012

Відкриття виставки і лотерея!

Трішечки із запізненням, але все одно напишу про творчу зустріч з форумчанками dublirin.com.ua, що відбулася перед відкриттям виставки клаптикових лялькових ковдрочок.
Я нарешті познайомилася з багатьма учасницями форуму і дуже цьому рада. Тепер за ніками бачитиму реальних людей, це дуже полегшує спілкування. Атмосфера на зустрічі була такою теплою, що в якийсь момент мені здалося, що я чаюю зі старими друзями.
Ось такий приз я виграла в лотерею. Чохол і брошка зроблені одною із засновниць сайту Дублірин - Іриною.

А таку гольницю для лотереї підготувала я. Вона наповнена рисом із додаванням лавандової олії. Ну, ви ж знаєте, що від рису голки ще більше загострюються. Олійки я, видно, передала і аромат від подушечки стоїть міцненький.  Пощастило, що жінці, котра виграла мій приз лаванда подобається :) 
Тепла вам і радості.

10 коментарів:

  1. Натали,была на выставке--ооочень понравилось!Такие красивые изделия, что самой захотелось что-то смастерить и появилось желание посетить хотя бы мастер-класс по лоскутному шитью...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже рада відгукам відвідувачів виставки, дуже приємно, що вона надихає на заняття печворком.

      Видалити
  2. А я делегувала на виставку тьотю)))
    Не знала про рис! :0 Дякую за ідею!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Сподіваюся тьоті сподобалося :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натали, просто супер, она сфоткала для меня ВСЕ! одеялка и игрушки :) Фото конечно не передает всей красоты и очарования квилта, но все равно - такая красота, дух захватывает. Оказывается там и МК проводят и кружок рукодельный...жаль далеко от меня очень :(

      Видалити
    2. ой, а я про МК і не знала. Віка, знайшла посилання, можливо тебе зацікавить http://tkani-lenti.blogspot.com/2012/05/httpwwwfabricshackcom.html?spref=bl
      як замовляти на фабрікшак тканину, дуже все детально.

      Видалити
  4. Наталья, нашла твой блог, будет очень интересно по нему "полазить"!)) Очень рада знакомству!

    ВідповістиВидалити
  5. Привет, Насточка, я уже тоже по твоему блогу полазила, стегаешь ты конечно мастерски. Для меня стежка - гранитная стена, о которую я периодически стучусь лбом.

    ВідповістиВидалити
  6. Наталі, я як раз та жіночка,котрій подобається лаванда. Голки ще в подушечку не встромляла. Вона лежить у мене біля подушки, вночі дихаю лавандою і міцно сплю, це чудовий заспокійливий запах. А чоловік сказав, що в скрутні хвилини від голоду нас врятує стратегічний запас рису. Ще раз щиро дякую за подарунок, він мені дуже подобається.

    ВідповістиВидалити
  7. inno4ka, :) дякую за такий веселий коментар :) "стратегічний запас рису" :)) ну дає!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...