05 грудня 2012

Відкриття виставки і лотерея!

Трішечки із запізненням, але все одно напишу про творчу зустріч з форумчанками dublirin.com.ua, що відбулася перед відкриттям виставки клаптикових лялькових ковдрочок.
Я нарешті познайомилася з багатьма учасницями форуму і дуже цьому рада. Тепер за ніками бачитиму реальних людей, це дуже полегшує спілкування. Атмосфера на зустрічі була такою теплою, що в якийсь момент мені здалося, що я чаюю зі старими друзями.
Ось такий приз я виграла в лотерею. Чохол і брошка зроблені одною із засновниць сайту Дублірин - Іриною.

А таку гольницю для лотереї підготувала я. Вона наповнена рисом із додаванням лавандової олії. Ну, ви ж знаєте, що від рису голки ще більше загострюються. Олійки я, видно, передала і аромат від подушечки стоїть міцненький.  Пощастило, що жінці, котра виграла мій приз лаванда подобається :) 
Тепла вам і радості.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...