07 квітня 2013

Play Doh/ Пластилін

Ділюся відкриттям вчорашнього дня. Я хвилин за 15 намісила дітям цілу купу кольорового пластеліну. Які ми всі щасливі з цього приводу! Раніше у мене аж серце стискалося, коли я бачила, як вони всі 5 яскравих кольорів перетворюють на один брудно-коричневий, а після цього ховають цей "колобочок" в якусь затишну місцину, це він і гине смертю хоробрих. Як на мене це задорога гра. Але тепер я можу місити їм цей пластилін кілограмами!
Ось як він робиться.
Нам знадобиться:

  • 200 грам борошна 
  • 100 грам солі дрібного помолу (чудово пішла сіль "Екстра", котра помилково купується час від часу)
  • 30 г Alaun (я так зрозуміла, що це згущувач і замінила його столовою ложкою крохмалу)
  • півтори столові ложки рослинної олії
  • 200 мл води
  • харчові фарбники (чудово пішли в діло фарбники для великодніх яєць)
Крок 1. Гріємо в маленькій каструльці водичку з рослинною олією до кипіння.

Крок 2. Беремо іншу мисочку і змішуємо в ній усі сухі компоненти: борошно, сіль, крохмал, фарбник (у мене з минулого Великодня залишилося 2 пакетики фарбника для яєць: синій і жовтий. Цей сухий порошочок можна додати прямо до борошна і відразу місити з кольором, а можна спочатку замісити тісто, розділити на декілька частин і до них додавати кольори)

Крок3. А тепер з'єднуємо рідку і суху частини нашого майбутнього пластиліну і гарненько замішуємо іграшкове тісто. 
Та-дааам! Діти на всі вихідні зайняті :) 
Додам іще, що зберігати пластилін треба в щільно закритій коробочці або загорнути в плівку. Я про всяк випадок поставила пластилін в холодильник.
Гарного вам настрою!

11 коментарів:

  1. Ха-ха, кльово! Неодмiнно намiсимо пластилiну, щойно Макс перестане тягнути все до рота чи хоча б розбрасувати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а если его делать сильно соленым, может он попробует и не будет есть!!

      Видалити
  2. :) Да, да, вся квартира устелена дрібними синіми і жовтими крихточками. Але румба нас врятує :)

    ВідповістиВидалити
  3. Спробуй менi ще що-небудь написати... Цiкаво, чи прийде на цей раз повiдомлення на пошту )

    ВідповістиВидалити
  4. клас! дякую! будемо ліпити!)))

    ВідповістиВидалити
  5. У нас с пластилином та же история, только мы его еще размазываем и мелко скубем в ковер!
    Уже где-то встречала про такой домашний, да все лень было месить, но раз говориш что быстро... это же еще и невредный получается :) Спасибо за рецептик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка користуйтеся. Мене так надихнув результат, що хочеться намісити його всім знайомим дітям. Сьогодні в магазині фарбники вишукувала і додатковим борошном запаслася :)

      Видалити
  6. Клас Наталко! мої дітки підростуть, також буду таке місити))) Дякую за корисне повідомлення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочко, так Максу вже час таким займатися. Здивуєшся який він зайнятий буде :)

      Видалити
  7. здорово Наташка! а я как раз на пинтересте смотрю, смотрю и не сделаю. Но ты вдохновила!
    спасибо!!!!
    и Аришке его есть не страшно:)):):): а главное солено и есть не захочется!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...