02 лютого 2012

Potholder-cake tutorial/ Як пошити прихватку-кекс.МК

Якось на просторах інтернету я натрапила на прихватку у формі кексу. Дуже мені сподобалася ця ідея, тому я зшила пару кексів для себе і зробила майстер-клас для вас.

Викладаю викрійку в такому вигляді, бо не уявляю собі як зробити цивілізований малюнок в котрійсь з  сучасних програм. Сподіваюся у вас не виникне багато труднощів з перезніманням креслення. Припуск на шов я вже врахувала! Тому просто обведіть і виріжте.


Для однієї прихватки виріжте по 2 деталі кожної частини кексу і ще по одній деталі з синтепону (у мене якийсь сучасний утеплювач, я пробувала його прасувати праскою - не прилипає, не береться зморшками).
Кроїла відразу для двох прихваток 4 шари тканини. Я крою спеціальним ножем для печворку - це пришвидшує роботу.
Насправді, можна було взагалі нічого не кроїти, а покласти шар синтепону + два шари тканини лицьовим боком одна до одної, прострочити, обрізати зайве. Але це я вже посеред процесу крою видумала.
Ще нам знадобиться пімпочка-петелька 4х8 см. Підгорніть її по довгій стороні на 1 см з обох боків, згорніть іще навпіл, прокладіть строчку - матимете заготовку для петлі.
Сколемо все охайно - як уже накроїли :)
Строчіть вздовж краю на ширину лапки.
Внизу великої частини і вгорі маленької залиште отвори для вивертання.
Зробіть насічки в кутах та опуклостях верхньої деталі.
Виверніть, попрасуйте майбутню прихватку.
Зашийте отвори потайним стібком.
Злегка поквілтимо наш виріб. Квілтінгом сьогодні займалася Софія. Верхній транспортер був їй в поміч. Довжина стібка для квілтінгу 3,5 мм.
Складаємо бутербродик і строчимо все як є близько до краю - десь 2-3 мм. Якщо клікнути на картинку, вона збільшиться і можна буде роздивитися як ми прострочили.
Другу прихваточку я строчила дещо інакше: дуже близько до краю і кути робила дещо закругленими. Мені здається, що так легше вивертати. А!, і поставте розмір стібка 1,5 мм, коли будете сточити цю хвилю. Тоді буде менше заломів.

Щось мене смикнуло прострочити ще й шапочку кексу. Але малюнок вийшов дещо зліва, тому я все це діло розпорола. І так він красивий.
Як мені подобаються мої нові прихватки! Софія цілий вечір носилася з кексами, вимагаючи потримати щось гаряче.
Якщо виникнуть будь-які питання, пишіть, радо відповім.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...