24 лютого 2012

Pettiskirt for Sophie

 Під час обох вагітностей я ніяк не могла визначитися кого мені хотіти - хлопчика чи дівчинку (наче від мене щось залежить, але ж всі цим займаються :)). Мені однаково сильно хотілося і дівчинку і хлопчика обидва рази. А все чому ? Бо я не розуміла яка різниця? І от вчора, поки я строчила американську пишну спідницю (pettiskirt), я по-справжньому відчула себе мамою дівчинки. І трішечки чарівником, бо цілий день сиділа серед хмар невагомих рюш.
Отже, моя перша пишна спідниця. Тканина у мене була оригінальна - американський нейлон-шифон. Дякуємо дяді Вєталю, що привіз нам її з Америки :) Білі рюші були в бобінах (ширина смуги 14,5 см) і мені стало шкода їх різати, тому вони такі довгі.  В останній момент мене спіткала здорова думка не робити багато ярусів, а залишити всього один. Довжина спідниці 31 см.
Під час шиття я користувалася інформацією з цього веб-сайту.

Гарних вам вихідних!

16 коментарів:

  1. Очень красиво! Как фея :)
    А я так и не решилась сама шить, купила готовую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таті, я наступного разу теж готову купуватиму :) Ця спідниця шиється за 1,5 години, якщо у тебе є спеціальна лапка, що збирає рюші і одночасно пристрочує їх до наступного ярусу. + іще видобування нейлону шифону - абсолютно неординарна задача в Києві. Просто мені так пощастило, що вже була тканина і я купила лапку, що просто збирає рюши (без пристрочування) - вона мені для суконь потрібна.

      А потім ти написала чудовий пост про те, де можна купити такі спіднички, і я подумала: "от йолкі, чого його мучитися, нехай китайці собі строчать 50 метрів тих рюш" Щоправда, вся спідниця мені обійшлася в 6 баксів + день роботи.

      Видалити
  2. Дуже гарна спідниця!!! Я б зараз теж не змогла вибрати кого хочу, хлопчика чи дівчинку, (мені це поки і не треба)). Але я уявляю яке це задоволення, шити такі наряди для донечки)
    Ще раз дякуємо за прикраси, нам вони дуже подобаються))

    ВідповістиВидалити
  3. Чудова спідничка, ніжна дуже! Це ви, мабуть, для танців зробили? Я просто мама двох хлопців, тому це для мене дійсно диво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія! Ви майже вгадали. Це я для заохочування походів на танці. Ми ходили один місяць і Софійці самі танці дуже подобалися, але одного разу щось сталося (ми точно не занаємо що) і вона відмовилась туди ходити. Тепер придумали, що підемо не на танці, а на балет :) На балет вона дуже хоче :)

      Видалити
  4. Доречі, Наталка, я зробила по твойому МК косиночку для мами. Разом з парео. Вийшов морський коммплек. Дуже зручна, добре сидить, не спадає! Фото, як буде, то покажу, обов"язково посилаючись на твій МК!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна спідничка)))
    а у білому кольорі вона особливо легка..)

    і фото чудові.. на другой фотографіі Софійка дуже схожа на маму))т
    а мені вона схожа ще й на одну дівчину, з якою я була знайома у шкільні часи, коли навчалася на Русанівці..
    може мама Софії і є ця дівчина.. )?

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, eva! Може й так :) я навчалася в Русанівському ліцеї 94 - 95, здається, роки.

    ВідповістиВидалити
  7. ага...
    тоді не може, а точно))

    який же світ тісний!

    мене звати Маша...
    та навряд ти мене памятаєш, я тоді зовсім малеча була))
    я навчалась у класі з твоєю сестрою, а твій тато викладав у нас ще з мого 4 класу..))
    а ще ми з тобою їздили в Карпати на різдво..
    з Марою Абрамівною.. хоча ваша група, як я памятаю, була з Шамовичем..))
    у тебе ще тоді "Ярмак" був.. ))

    ВідповістиВидалити
  8. ООО! Точно! я згадала! Привіт, Маша :) Рада тебе чути знову :)

    ВідповістиВидалити
  9. Очаровательная модель в шикарной юбочке. Сама все собираюсь, но никак руки не доходят, хотя понимаю-любая маленькая принцесса мечтает о таком наряде))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дакую, Наталочка. Може тоді купити готову? А то ростуть вони - ці діти, так швидко. Або лапку для збирання рюш, тоді ця спідниця шиється за 3 години.

      Видалити
  10. Какая красотааааа, то-ли облачко, то-ли зефиринка!

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую, Вікторія, що заглядаєш в гості

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...