15 лютого 2012

Вечірня фотосесія

У мене дві обновки на малят: легінси для Софії та піжамна кофтинка для Ореста. 
Вчора ввечері Софійка не захотіла перевдягатися після садочку, а Ореста вже було одягнуто для сну. І я зрозуміла, що це мій шанс зробити знімки для блогу. Діти "пішли мені на зустріч" і радо "допомагали" у зйомках. 
Софія, як побачила фотоапарат, відразу почала позувати. На цьому фото вона - ластівонька. (А є іще 75 фоток, де вона принцеса або фея). Орест теж зайняв найвигідніший ракурс.
Потім мені довелося ловити їх об'єктивом на льоту. Літали діти з одного крісла на інше.
Нарешті вдалий кадр піжами. Я передбачливо пошила двоє штанів і одну кофточку. Бо зі штанцями у нас часто трапляються аварії :).
Під катом ділюся досвідом про роботу з трикотажем.


Деталі крою і пошиву.
Викрійка легінсів - модифікована з Отобре 1/2010, мод 17. Завузила внизу добрих 2 см, щоб вони виглядали не як спортивні штани. Після пошиву перемальовувала викрійку, щоб уже мати шаблон на наступні рази. Софія (в 4 роки і 4 міс.) при зрості 104 см має 92 другий розмір, тому всі викрійки я малюю 92 розміру, а довжину залишаю 104-го. Виходить ідеально. 
У Ореста гарний 86 оттобрівський розмір (йому рік і майже 11 міс). До речі приклала мою кофтинку до кофточки з Мазеркер 92 зросту - співпадання ідеальне. 
Викрійка кофти також з Отобре 1/2010, мод 4. Я не схотіла вовтузитися з манжетами на рукавах, тому просто подовжила рукав на 6 см + 2 см на підвертання. Тканину попередньо декатирувала! І вона таки дала гарну усадку. Зате після пошиву можна відразу носити.
Як я строчила? За допомогою верхнього транспортеру і голки для трикотажу № 70. Армованими нитками Ariadna. Тонші нитки чомусь заплутуюся і пропускають стібки. Спробувала ось таку строчку.

Вона йде як оверлочна у моїй машині. Виглядає як плоский шов, із зворотнього боку така сама. Вийшло все дуже охайно і швидко. Я вже не стала випробовувати долю і прострочила так всю кофтинку: і бокові шви і підгин низу і рукавів. Низ кофти трішки розтягнувся (але ж і трикотаж тут не суперпен'є), з урахуванням цього я трішки підкорегувала розкроєні деталі переду і спинки, так щоб бокові шви були точно перпендикулярні лінії низу. Я витратила 3 години на пошив цілої кофти (разом з кроєм).
Успіхів вам у творчості!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...