27 січня 2012

Подушка і полуниця/ Pillow and strowberry

 Ще одна зіркова подушечка - подарунок нашій любій тітоньці Ірині. Правда, вона схожа на імбирне печиво? Ох, і подобаються мені зірки з клаптиків. Мрію про цілий квілт на цю тему. Але спочатку треба дошити торішній. 
Власне, тому у мене і немає багато недороблених проектів - всього чотири: квілт, недов'язані дитячі капці, не вишитий календар Бента Гріка і одна вишивка ще з Кореї (їй вже 10 років і там не вистачає трішки беку - впевнена, що одного дня я її дошию). Капці і календар,  схоже, теж дуже надовго підуть у забуття.

One more star pillow was created by me for our aunt Irina. It looks like a ginger cookie, isn't it?
Ялинку ми вже давно розібрали, фотографіям пару тижнів. 
Якось ввечері Софія примусила мене зробити для неї полуницю. Сказала: "Дякую". І вмить про неї забула. Я прилаштувала її на ялинку, щоб не загубилася.
 And a strowberry for our Cristmas tree.
Гарних вихідних!

6 коментарів:

  1. Гарна подушка!!! А полуничка зігріває думкою, що через декілька місяців її можна буде скоштувати із грядки!!! ))))

    ВідповістиВидалити
  2. Подушка дуже вишукана і надзвичайно акуратна, а полуничка дуже мила)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчата, що заглядаєте до мене :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую Наталка за добрi коментарi! Про бiрки,-у мене теж немає принтера та паперу,-все це є в поліграфічному центрі, благо він знаходиться якраз біля роботи чоловіка:) і витрати на бiрки не великі-роздрукувати лист А4 - 10 гривень, і метр атласної стрічки близько 1-1,5 гривнi. Спробуй неодмінно,-я теж спочатку боялася підступитися до цього, а виявилося, що виготовити собі бірочки, це так захоплююче)) Успiхiв тобi!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Подушка просто супер!!!! Обожнюю такі штуки.

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...