16 січня 2012

Коники

Пам'ятаєте коника від Миколайчика? Він загубився. Через три дні від народження. Ох і суму боло... Стільки, що я не витримала і за ніч зшила такого самого і на додачу дошила вже розкроєного - для Ореста. Знову поспішала встигнути до ранку. 
Софії сказали, що написали листа Діду Морозу, щоб і він теж коника приніс. Софія зрозуміла, що коник інший, але все одно називає його найулюбленішою іграшкою серед усіх.
Через весь цей поспіх і сум від втрати першої конячки залишилося у мене відчуття незавершеності. Але, на щастя! мій добрий знайомий замовив для своєї доні ще одне лоша. Ну, я вже не поспішала і все зробила як було задумано. А задумано було кожну тваринку прикрасити візерунком на спинці і животику. Коника було замовлено зеленого кольору, тож він явно потребував квітів - ромашок.
З іншого боку.
Пізніше мені було повідомлено, що дівчинка дуже зраділа подарунку від Діда Мороза і назвала конячку Журкою. Гарне ім'я - я б краще й не придумала.
Бувайте здорові в Новому році.

7 коментарів:

  1. Здорово! Очень милые лошадки у тебя :)

    ВідповістиВидалити
  2. Конячки чудові! Дуже добрі і милі створіння :) Наталі, ще прохання - приберіть, будь ласка, перевірку кодом, дуже незручно коментувати :))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую Іра, спробую прибрати до першої спам-атаки, потім знову доведеться ставити. На жаль, до того як було поставлено перевірку кодом доводилося кілька разів чистити блог від такоооого, що зовсім не сумісно з темою мого блогу :)

    Natalia-luna, Маргарита, дівчата, дякую, що читаєте і коментуєте.

    ВідповістиВидалити
  4. Просто чудові конячки!!! Дуже мені подобаються, и ялинку такими можна пречудово прикрасити

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...