12 листопада 2012

Привіт від сонячного літа.

Привіт, дорогі мої читачі! Невже це листопад надворі? А в моєму блозі літо ще не закінчилося. Сьогодні покажу вам, що я шила для відпустки.
Найкрасивіше - це сукня. Викрійка з Бурди "Шити легко і швидко", весна-літо 2012. Перед і спинка абсолютно однаковісінькі, найбільший фокус це вивернути сукню після того, як пришив підкладку. Але все можливо :)
Панама для чоловіка. Житомирський льон, викрійка з Оттобре 3/2011, мод. 35. Звичайно, що  викрійку довелося збільшувати.
Панама для мене. Теж льон, викрійка з того ж самого Оттобре 3/2011, розмір 52. Щоправда, льон себе не виправдав. Дитячі панами можна було прати в солоному морі, полоскати в басейні, сушити під прямими променями сонця, а вони тримали форму і не втрачали яскравості. Думаю, що американці цей свій коттон розробляли для польотів у космос.
А от панами з льону не витримували, навіть, перебування в сумці. А Ігор ще й скаржився, що в панамі йому жарко, хоча флізеліном проклеєно тільки поля.
Синя спідничка для мене. Найносибільніша річ цього літа. Кокетка, резинка, один шов і комфорт був мені забезпечений.
Була ще шовкова туніка, але жодної пристойної фотки.
Намагатимусь не зникати надовго, але частих постів не обіцяю. Бережіть себе і коханих.

13 коментарів:

  1. Вещи оочень красивые!Но юбочку-то(то,что лично меня очень заинтерисовало) видно плоховато---

    ВідповістиВидалити
  2. Сукня - гарнюня. І весь одяг - молодець. Хотілося б побільше фото і в різних ракурсах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алекса, len4ik, все що виколупала з відпускних фоток, все перед вами. Нажаль спец фотосесії для кожної речі я не влаштовувала. Ми ж відпочивали :)
      І дякую за вашу увагу.

      Видалити
  3. Дуже красиві літні речі! Почитала і у самої такий тепер літній і теплий настрій! Дякую :)

    ВідповістиВидалити
  4. Наталочка! Дуже гарно, тепло так! З тобою разом стрибнула у літо! Модельки гарні, все сподобалося. Панамки так в нагоді бувають влітку! Гарно відпочили?

    ВідповістиВидалити
  5. Яка ти гарненька!!!
    Платьице - просто восторг! а панамок много не бывает, хотя если верить рассказам про американский хлопок...пора его добывать :)

    ВідповістиВидалити
  6. Оля, victory, Vika, дякую дівчата за теплі слова. Відпочили казково, місяць пробули на морі. У мене ще й досі відчуття, що можна подивитися у вікно і побачити безкрайню блакить.

    ВідповістиВидалити
  7. Чудові роботи у вас і цікавий блог! Із задоволенням залишаюся в ПЧ! Запрошую до себе на солодегьке! :)

    ВідповістиВидалити
  8. привет от максима и тамерланчика!!! Мы у дедушки в офисе.

    ВідповістиВидалити
  9. Наталка. є питання. Панама Ігоря, вийшло зшити клиння, що ідуть по моделі? у мене щось не виходить(((

    ВідповістиВидалити
  10. Які клиння? Я не зовсім розумію питання.
    там верхівка панами складається з таких наче пів кол. До того ж, я для Ігоря ПРОПОРЦІЙНО збільшувала викрійку. Тобто додавала по всьому периметру викрійки. Якщо додати тільки з однієї якоїсь сторони, то не зійдеться, бо це ж коло.

    ВідповістиВидалити
  11. Ага оті півкола!!! мені Андрій показав. що з ними робити)))) Поки крутила вертіла то тканина розтягнулась, то панама трохи невдалась....

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...