05 липня 2012

Шляпа для Софійки

Черговий шедевр для захисту коханої голівки від сонця.
 Викрійка з Оттобре 03/2011, розмір 52. У Софії обхват голови точнісінько 52 см, тому панама сіла ідеально. 
І декілька кумедних фото з дня народження мого племінника, який проходив у бабусі на дачі. Я б назвала це фото "Щасливе дитинство".
Ох, і великий же цей тортик, сама не впораюся, помагай Орче, помагай.
І, нарешті, я зшила дещо і для себе. Користувалася власним МК :)
Фото себе я робила самостійно, тому з лівого вуха у мене стирчать двоє дітей, вважатимемо це мистецькою алегорією.
Просто зараз ми від'їжджаємо до Карпат. І замість того, щоби збирати речі я пишу цей пост :) Веселих вам літніх днів.

15 коментарів:

  1. Наталю вироби твої суперові як завжди!!! Дітки дуже милі і мама красунька!!! Напевно і я скористаюсь твоїм МК і собі хустинку таку пошию))) зручно буде на дачу одягати)))

    Щасливої вам дороги і вдалого відпочинку!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Я цього разу ширину вкоротила до 22 см, бо тканини більше не було :)

      Видалити
  2. Суперова шляпа! Така яскрава і дуже личить Софійці! :-)
    Бажаю гарно відпочити та отримати багато позитивних вражень!

    ВідповістиВидалити
  3. Отличная панама, я бы даже сказала, кокетливая шляпка)) Себе что-то сделать - это геройство))

    ВідповістиВидалити
  4. Останнiй абзац звеселив :) а шляпа дуже кльова! Вживу здавалася з бiльш широкими полями i без гудзика виглядала дуже по-дорослому. Менi подобаються обидва варiанти :)

    Хусточку все хотiла похвалити у кафе, але так i не вимовилась - гарнюня! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Наталочка! Дуже класні шапочки для маляточок твоїх! Сподобалися!!!-нема слів! І твоя косиночка - класна, і рада, що побачила, яка ти є! Щасливої дороги вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) дякую, Вікторія! мені теж завжди цікаво подивитися на авторів блогів, що я читаю :)

      Видалити
  6. Наталочка, я в восторге от твоих деток, твоих идей и воплощения этих идей. У тебя золотые ручки и волшебная головка. Все так тонко, так стильно, так гармонично. Здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Диночка! Мне уже не терпится посмотреть на твоих малышей новым составом. Прими мои поздравления и пожелания крепкого здоровья!

      Видалити
  7. Красивые у вас панамки получаются!!! )))

    ВідповістиВидалити
  8. Панапки чудо как хороши!

    А в мастерской творческий беспорядок и музы скачут)))

    ВідповістиВидалити
  9. Наталья, вы молодец, вы просто умница! Головные уборы у вас очень здорово получились, я тоже буду делать себе и дочери косынки на лето!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...