11 грудня 2011

Новорічна ялинка

Ми з Софійкою продовжуємо робити гірлянду в садочок. Справа просувається повільно. Це через те, що ми паралельно шиємо багато інших подарунків для друзів, що народилися в грудні :) (скоро покажу). Я пишу "ми", бо все моє шиття перетворилося на дуже цікаві заняття з донею. За останні 2 місяці вона навчилася користуватися швейною машиною і пришивати ґудзики (їй 4 роки). Звичайно, нитку в голку заправляю я, але строчила ялину Софія!!! Я стояла ззаду і просто контролювала, щоб уже зовсім криво не було. 

З ґудзиками було важче, тут доводилося диктувати кожен рух (пошли мені Боже баааагааато терпіння). Але голку, ґудзик і тканину я в руки не взяла. Мабуть, для навчання треба було ґудзики побільше взяти, щоб було зручніше тримати в руках, але ці сюди так пасують.

Форму іграшки теж було обрано так, щоб спростити дитині роботу з швейною машиною. 
Ну, і на останок нагадаю, що ялинка зшита в рамках проекту "12 іграшок з фетру до Нового року". Це так класно готуватися до свята цілий місяць. Дякую Олені, за чудовий настрій і цікавий проект.

9 коментарів:

  1. Наталю, ялиночка суперова. Малявка твоя вся в тебе!!! Молодці дівчатка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Симпатичные такие игрушки получаются! Доця молодец - рукодельница! И хоть терпения много надо, зато есть кому передать мастерство!

    ВідповістиВидалити
  3. Здорово, когда мама с дочкой понимают друг друга)) Чудесная ёлочка получилась!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Да, молодцы! Я вон в 25 иду к машинке как в очередной бой! Софийка умничка!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка ти молодець! Я поки що навіть не уявляю, як дозволю Поліні щось пришивати))
    А ще я теж думала нашити маленьких ялиночок-подарунків, але звичано ще не починала)))

    ВідповістиВидалити
  6. Julia Skrebniova, дякую за теплі слова.

    Вика, ти права я б хотіла, щоб мої діти вміли те, що вміємо ми з Ігором. Так дитині не треба винаходити велосипед і вона може здійснити власні відкриття. Так що тут план - глобальний :)

    Несвижанка, дякую.

    Gaika, тут, чесно скажу, все від машини залежить. Я від своєї Janome 6600P просто балдію, подумки дякую чоловікові кожного разу як міняю лапку в залежності від потреб. Коли ми з сестрою були маленькі, то зранку ще починали вмовляти нашу механічну ручну машину:"ну, будь ласка, давай сьогодні строчитимемо добре, ну пряцюй жеж працюй". Раділи дуже, коли вона працювала таки :)

    Марічка, дякую, все іще попереду.
    Оох, і я хотіла чогось такого на подарунки понашити, але вже бачу, що не встигаю. Треба влітку ялинки строчити, коли днів народжень немає :)

    ВідповістиВидалити
  7. Донечка молодець. От що воно - дівчинка. Мені своєму рукоділлю навчати нікого

    ВідповістиВидалити
  8. Молодці ви з донечкою! Іграшка дуже симпатична)))

    ВідповістиВидалити
  9. Мягкие, приятно в ручках держать - и елочка, и красные шарики очень нарядные получились.
    Я тоже сыночку в садик шила - котиков и игрушки из фетра. Приглашаю посмотреть.

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...