11 грудня 2011

Новорічна ялинка

Ми з Софійкою продовжуємо робити гірлянду в садочок. Справа просувається повільно. Це через те, що ми паралельно шиємо багато інших подарунків для друзів, що народилися в грудні :) (скоро покажу). Я пишу "ми", бо все моє шиття перетворилося на дуже цікаві заняття з донею. За останні 2 місяці вона навчилася користуватися швейною машиною і пришивати ґудзики (їй 4 роки). Звичайно, нитку в голку заправляю я, але строчила ялину Софія!!! Я стояла ззаду і просто контролювала, щоб уже зовсім криво не було. 

З ґудзиками було важче, тут доводилося диктувати кожен рух (пошли мені Боже баааагааато терпіння). Але голку, ґудзик і тканину я в руки не взяла. Мабуть, для навчання треба було ґудзики побільше взяти, щоб було зручніше тримати в руках, але ці сюди так пасують.

Форму іграшки теж було обрано так, щоб спростити дитині роботу з швейною машиною. 
Ну, і на останок нагадаю, що ялинка зшита в рамках проекту "12 іграшок з фетру до Нового року". Це так класно готуватися до свята цілий місяць. Дякую Олені, за чудовий настрій і цікавий проект.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...