23 листопада 2011

Кофтинка для Ореста

Ось, нарешті я зшила зі справжнього трикотажу дещо путнє! Насправді було не так вже й складно, особливо після того, як я розібралася як на звичайній швейній машині імітувати трикотажні шви.
Далі більше фото, що дозволяють роздивитися деталі

Так я обробила низ виробу.
Горловину не полінувалася відстрочити.
Бокові шви строчила шовчиком, котрий годиться для одночасного з'єднання деталей та обробки краю. Шов вийшов еластичний. Довелося використати верхній транспортер, щоб тканина не зсунулася і смужки ідеально співпали.
Край рукавів ззовні і зсередини. Обробила край і просто прострочила прямим стібком (ширина стібка 3 мм).
Застібка на плечі. Ееех, не знайшла я в найближчих магазинах кнопочок. Але й ґудзички виглядають пристойно.
Вибачте, іще маркірування не випрала.
Гарного вам дня і рівних стібочків!

6 коментарів:

  1. Здорово! Хорошая кофточка получилась!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже, дуже гарна річ у тебе вийшла! Усе так рівненько і охайно)) Я як раз вчора роздивлялася в магазині трикотажну тканину)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класно,Наталю!!! Ти майстринька!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательная кофточка,а главное очень аккуратно сшита!!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...