19 листопада 2011

Звіт

Цей пост буде більше схожий на звіт, просто покажу те, що не показувала. Строчила останнім часом як навіжена. Але перша фотка не про це. Підсіла я на ebay остаточно. Одне слово - домогосподарка. По магазинах ходити немає змоги, але ж і без шопінгу не сидіти, правда? Тим більше я по трошки - мені 100 штучок і годі. Дівчата, кому треба такі ґудзики (діаметр - 1 см), звертайтеся - віддаю по 15 коп. за штуку.
Далі, спідничка для мого Сонечка. Я дуже детально фоткала процес пошиву, може викладу в одному з наступних постів. Так мені сподобалося додавати цю рюшу з тюлю - спідничка відразу виглядає святково. До речі тюль і дрібнесенький вельвет замовляла на fabric.com, вони не доставляють в Україну, замовлення мені привіз друг, що якраз перебував в США у відрядженні.
Я з ними затіяла листування з приводу доставок в Київ, сказали, що можливо одного дня це станеться.

Ну чому в Україні немає заводу, котрий би виробляв таку якісну тканину? Ніхто не хоче побудувати? Я вже замучилася облизуватися на американські магазини для рукоділля, а потім купувати в Києві втричі дорожче і не те, що хочеться. Хто взагалі купує акрил по 100 гривень за метр? Де ці люди? Що вони з нього шиють?
Легінси. Теж для Софії. Мій дебют з трикотажем! Оті, що в горошки зшито з вітчизняної віскози. Ну й слизька вона! І тоненька. Але дуже приємна на дотик. Це мені кума подарувала аж 3 метри - от я й сіла тренуватися. Однак, горохвяні штанці вийшли завеликі. А от блакитні - як раз те що треба! Викройка з Отобре - зменшена і видовжена.

А це - подарунок для подруги на день Народження. Чохол для  iPone з кишенькою.

...і з другого боку.
Все що нафоткала - показала. Творчих вам успіхів!

3 коментарі:

  1. сколько рукодельностей красивых! Чехольчик - чудо)))

    ВідповістиВидалити
  2. Наталко, скільки ти вже нашила! А для мене шиття - це ціле діло, бо стільки потрібно розкладати та і часу потрібно багато!

    ВідповістиВидалити
  3. А я тут розігналася на fabric.com тканини замовляти, навіть не знала що в Україну не доставляють(((

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...