19 жовтня 2011

Dreams about the sea/ Мрії про море

Цього року ми так вдало з'їздили на море, що курортна тематика, мабуть переслідуватиме мене цілий рік. 
Цей чохол для телефону продається. Коштує 150 грн. Пересилка за мій кошт по всьому світу. Має розмір 68 мм завширшки і 128 мм завдовжки. Ідеальний для телефонів схожих за розміром на Nokia 3720 або Nokia 5200. Кольори на фото такі самі як і в житті, чохол дійсно такий яскравий і стильний.
Кілька тижнів тому подруга замовила чохол для своєї Nokia. Особливою умовою було використати тканину з совами (як на панамі). Кроїла я тих сов і так і сяк, але путнього нічого не виходило. Тоді я вирішила, що сови просто дуже тьмяні і треба зробити щось жвавіше. Зшила рибку в морі. А тоді і вже і з совами все налагодилося. 

This year we had an amazing trip to the sea. That's why I make a lot of creations to marine theme.
I sell this phone cover and ship it for free worldwide. More details in my Etsy shop.



4 коментарі:

  1. Прикольний!!! І дійсно морський. Наталю, а ці хвильки в тебе машинка робить???

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Юля! так, це у моєї машинки такий декоративний шовчик є. Я вже третій чохол ним простібую і ще не набридло %)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень здоровский! А ещё я стала сотым ПЧ!)))

    ВідповістиВидалити
  4. О! Поздравляю себя и тебя! Ну что ж пора что ли конфету объявлять!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...