29 жовтня 2011

Радісний пост!

Хочу поділитися з вами радісними новинами. По-перше мій блог отримав свого сотого читача! І з цього приводу  готується цукерка.
А по-друге прийшли мої посилочки! Замовила цей номер Ottobre через викройку сарафану і легінсів для Софійки. 

Ну і звичайно ж скарби з Китаю :) смужки і аплікації. Я подумала, що накопичену мною кількість смужок я одна не пришию і треба вже ділитися. Вони такі класні, що хочеться їх замовляти ще і ще, і ще... Насправді, на фото, це не весь скарб зображено, ще 20 ярдів їдуть. Тож ласкаво прошу на сторінку Продається там знайдете ці смужки і - зі старих припасів також.
Гарної вам неділі!

5 коментарів:

  1. А я забула замовити собi смужечки iз Штатiв, поки Мiтя там був. А тканини навiть не стала цього разу вибирати ) Проте свiй давнiй список бажань реалiзувала: килимок, нiж-ролик, линiйка з кутами. Все вiд Olfa, правда, лише з дюймами, хоча я була впевнена, що будуть і см :) А ще багато фетру, полiестрового, але менi так подобається :) І гудзики різної форми, але вони занадто здорові вийшли :))

    ВідповістиВидалити
  2. Клааас! а я зараз бігаю по Києву в пошуках хоч якогось фетру - щоб в садочок разом з Софійкою робити новорічні прикраси.
    Вітаю з килимком і рештою знарядь для праці :) Мені, до речі, дюйми зручніші, бо всі класні майстер-класи англійською мовою.

    ВідповістиВидалити
  3. привіт!!
    хочу запропонувати місце в інтернеті, де можна скачати ці журнали разом з викройками...
    роздрукувати і склеїти 16 аркушів А4 - і вийде те саме, тільзі за значно меньший час і кошти.. ))

    та не можу публично викладати посилання...
    я можу якось приватно надіслати посилання??
    звісно, якщо це цікаво...))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Eva! я вже маю це посилання. Але не маю принтера :( а чоловік може кілька тижнів підряд забувати роздрукувати.
    До того ж відмовився розбиратися в тому, як друкувати так, щоб розмір точно співпадав з реальним. А ще я дійсно користуюся інструкцією, що написана до кожної моделі, тож вкупі мені виходить дешевше купувати цілий журнал. А враховуючи те, що вже і кума і подруги з нього шиють, то взагалі не шкода грошей які я за нього віддала. Навпаки, хочу зробити собі подарунок і купити підписку на наступний рік.
    Але дякую, що поцікавилася, така турбота - це дуже приємно :)

    ВідповістиВидалити
  5. Я вас розумію.. ))
    просто я не уявляю як інші мами живуть без цього журналу, або як ми раніше жили без нього.. )))

    До речі у цьрму місці, про яке я веду річ, є всі сторінки, в тому числі і всі описи... тож якщо вам все ж знадобиться - знайте, що таке місце є.. !

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...