14 квітня 2011

Бірюзовий комплект

Цей комплект я зшила тижні зо два тому. І все ніяк не могла гарно сфотографувати.
Потім чоловік змайстрував мені дещо на зразок фото-боксу і, здається, фото стали виходити дещо краще. Мою домашню фото-студію можна буде роздивитися під катом.
Найскладніший (він же і найцікавіший) момент у створенні цієї сумочки - обробка країв косою бейкою. Задоволення не для слабких, і тут я собою пишаюся. По-перше, я навчилася її робити будь-якої потрібної мені ширини, а по-друге - пришивати її охайно. А допоміг мені в цьому чудовий пост Олени. 
Зовнішня сторона сумки - котон RJR Fabric, підкладка і ручки - льон. Розмір сумочки невеличкий:  7X9 дюймів (17X23 см). Саме для того, щоб покласти туди телефон, помаду, гаманець і відправитися на вечірню прогулянку морським узбережжям. Звичайно ж із красенем під руку :)

 Більше фото сумочки і фото-студія


За планом каркас фото-боксу треба було обшити калькою або іншим матеріалом, що розсіює світло. Але на нього так гарно чіпляються лампи, що я цього поки що не робитиму. Весь скарб добуто в "Епіцентрі". Конструкція встановлена на дитячий сповивальний стіл (а я вже пообіцяла його віддати :)).
Інструкція з пошиву сумочки. Клікніть, щоб збільшити зображення.

8 коментарів:

  1. Красивый комплект! Я люблю такой цвет :). Лайтбокс вещь весьма полезная, мечтаю о таком же.

    ВідповістиВидалити
  2. жду с нетерпением твой пост о тканях и с тканями :)

    а фотобокс впечатлил! ))

    ВідповістиВидалити
  3. Приголомшливі прикраси! І дуже гарна сумочка, яскрава і водночас ніжна!

    ВідповістиВидалити
  4. Красивая сумочка.И вцелом блог очень интересный.

    ВідповістиВидалити
  5. Наталочко, а часом немає майстер-класу, по якому шити таку чудову сумочку. Дуже сподобалася. Сподіваюсь на посилання з майстер-класом. Завчасно дякую.

    ВідповістиВидалити
  6. викройка з японського журналу, завантужу в блог сторінку з інструкцією.
    Доречі, сумочка все ще продається, коштує 100 грн.

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...