21 квітня 2011

Торбинка, торбочка і дві торби

Кожного разу, коли ми всією родиною збираємося на прогулянку (в гості, в кафе), ми беремо 2 поліетиленові пакети, складаємо туди змінні речі діткам і потім занурюємо все це в татів рюкзак. Кожного разу мені не подобається використовувати пакет і я думаю, що до наступних вихідних обов'язково нашию дітям торбинок.  Нарешті я це зробила! Великі торби мають розмір 55х56 см, а маленькі 27х32 см. Ручки я зробила невеличкі, бо вони потрібні лише для того, щоб вішати сумочки на гачок. Лише для однієї найменшої - я зробила нормальні ручки. Це - щоб Софія могла носити (у неї завжди повні руки дрібних скарбів). В кожній торбинці є куліска, куди можна просунути шнур. Просто до магазину по шнур я ще не дійшла.
А щоб пост виглядав пристойно, розкажу про невеличку хитрість, що значно полегшує моє рукодільне життя і економить деякий час. За деталями під кат :)
Щоб пристрочити репсову смужку до тканини я використовую Stylefix. Це дещо на зразок двостороннього скочу, але під час прання він розчиняється і зникає безслідно.
 Клікніть на майстер-клас, щоб збільшити зображення.
 Здається, нічого особливого в цій торбинці і немає, але як приємно тримати її в руках. А ще приємніше дивитися на задоволену фізіономію Софії, що радісно вигукує "мама! це для мене?"
Приємного вам приготування до свят!

4 коментарі:

  1. Веселые сумочки какие;-) детишки явно в восторге :) я тоже пакеты использовать не любли и как и Вы,Натали, све подумваю нашить сумочек, мешочков и т.д. спасибо за советы по шитью, очень полезная инфо.

    ВідповістиВидалити
  2. О, я дуже рада, що вам став в пригоді цей майстер-клас, дякую за теплі слова. Надішліть мені свій емейл, я ж вам зайців обіцяла. Чи робити майстер-клас?

    ВідповістиВидалити
  3. Веселенькая ткань! Спасибо за МК! Надо готовиться к лету!

    ВідповістиВидалити
  4. Такие яркие сумочки, по-детски красивые! Тоже с кучей пакетов идем с детками к бабушке. Надо обязательно сшить подобное, спасибо, Натали!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...