14 лютого 2011

Сердечки до Дня Валентина

Цього року підготовка до Дня Валентина пройшла вдало!  Аж так вдало, що я сама від себе не очікувала, що понашию стільки сердечок, та ще й встигну дошити зайця (про нього завтра).  А все тому що, Катруся в одному зі своїх постів пропонувала обмінятися валентинками. У Каті справжня рукодільна лихоманка. А я не могла утриматися від того, щоби й собі не заграбастати часточку цієї хвилі натхнення. Тож не вагаючись ні секунди підписалася на обмінний проект!
Одне з цих сердець поштою було відправлено до Катрусі.
Діло було так: Софія побачивши, що я шию, об'явила, що це для неї. Довелося пообіцяти зробити і їй теж сердечко. Орест побачивши, у Софії в руках дещо симпатичне зайшовся плачем: "і мені теж таке треба!" Зазвичай він нормально реагує на те, що всі іграшки належать Софії, а вона, в свою чергу ділиться тим, чим зараз не грається. Але з серцем компромісу досягти не вдалося, а довелося шити ще одне для Ореста. Папа, побачивши такі справи, про всяк випадок перепитав, а чи про нього не забули. Ну і Софійчину виховательку пані Валентину ми теж привітали сердечком. Фуууух! Так я, навіть, до Нового року не готувалася!

Звичайно, для Ігоря хотілося зробити дещо особливе, тому дизайн я створила сама. Сучасна назва (що використовується в блогах) цього виду вишивки - редворк (redwork) - вишивка червоними нитками. Але ми з вами знаємо, що наші прабабусі вишивали так споконвіку. В наші дні цей вид вишивки дуже популярний в Австралії. Майстрині з печворку полюбляють в своїх квілтах використовувати вишивку по контуру разом з різними красивими стібочками. 
Доречі про стібки. Поки вишивка була в роботі ось тут вийшов дуже гарний пост про різні шовчики. Найбільше, що мені подобається в контурній вишивці це те, що так вишивати може кожен, і створити вишивку можна власноруч з будь-якої дитячої розмальовки.
Ну і про матеріали: льон (житомирський), муліне DMC B52 в одну нитку, мереживо теж житомирське, стрічка з органзи. Як я переводила малюнок на тканину? Я його просто перемалювала. Зараз вже купила копірку, збираюся протестувати як вона відіпреться від тканини.
З Днем Валентина! Кохайтеся на здоров'я!

2 коментарі:

  1. Дуже гарненькі сердечка! А рожеве - мій фаворит:)))

    ВідповістиВидалити
  2. о! А подкат я и правда не заглядывала. Очень красивый рисунок получился. Контурная вышивка мне очень нравится.. надо закладывать больше времени на изготовление чего бы то ни было, потому что даже маленький элемент, сделанный руками, а не на машине, очень сильно преображает вещи, наполняет душой :) Ты все это знаешь - ты вышиваешь :)

    Все! Буду обязательно добавлять ручную строчку - это здорово :)

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...