09 лютого 2011

Жабка-скрекотушка або жабець-стрибунець

Згадала, що не показувала вам жабку, котру вишила для чоловіка на Новий рік.
Жабка стрибає від щастя, бо отримує дещо бажане. Вона зелененька, бо маскується під свій скарб ;)
В роботі мені дуже допоміг оцей майстер-клас. Вже не вперше я користуюся порадами з цього блогу.
Квілтова частина роботи цього разу мене не задовольнила. Чесне слово - більше ніяких "мозків". Мені потрібна логіка в тому, що я роблю. Ну нехай би я прошила цю роботу просто рівними лініями або ромбіками, або кружечками, ба, навіть, намалювала лінії простібування - та ж ні - вскочили мені в голову ці "мозки". Як австралійки і американки їх роблять? При цьому вони публікуючи свої пости виставляють це діло так, наче простібування мозками так само просто, як ґудзик пришити. 

5 коментарів:

  1. Очень симпатичная лягушечка)))

    ВідповістиВидалити
  2. Разглядывая квилтинговые работы американок-австралиек, я даже подумала, что все это сумашествие машинка делает автоматом, потому что руками так управлять нереально :))
    А что сшито под жабкой-очаровашкой? :)

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, привіт! Я вперше "блукаю" у твоєму блозі, дуже сподобалось веселе жабеня! Була невзмозі пройти повз, бо дуже полюбляю цих привабливих створінь і сама майже тілько їх і вишиваю :) Бажаю успіхів тобі і твоїм діткам.

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...