17 грудня 2009

Різдвяний олень

Таку прихваточку я зробила для Марінкі. Колись, ще влітку закортіло мені вишити цього оленя. Він був частиною семплеру, що вишивався в рамках одного з SAL, що їх безліч проводиться в просторах інтернету. Сподіваюся, автор мене пробачить за відсутність посилання.
Довго я не могла придумати як же оформити вишивку. І ось перед Маринчиним Днем народження в одну мить я все придумала. Здається, оленю добре серед квітів і будиночків.
Зізнаюся, що прострочивши в шов прямокутнички я відчула себе супер-квілтером :)

1 коментар:

  1. Какой благородный олень,а прихваточка очень аккуратненькая!
    С Новым Годом, Натали! :) Счасть, здоровья, радости, удачи и много-много рукодельностей в новом году!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...