21 червня 2013

Дитячий слінг

Софійка попросила зшити для неї слінг щойно побачила, як я ношу в ньому братика. І ось через 3 тижні вмовлянь я знайшла сили і натхнення його зробити.
Іграшковий слінг зроблений з пів ярду американського котону. Ох, якби була у нього (котону) ширина трішки довша, то у слінгу довжина була б трішки більша. Але Софійці за розміром як раз так, щоб хвостик від слінгу не заважав.
А кільця я відшматувала від свого першого бязевого слінга.
Здається, майбутня мама моїх онуків залишилася вельми задоволеною :)
Веселих вам вихідних і святкового настрою.

6 коментарів:

  1. О,как мило!!!)))Был бы старший сын,вряд ли бы он попросил сшить ему слинг.Все таки природа берет свое)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Оленко! Подивимося, що скаже старший син, коли побачить, як натхненно сестра грається зі слінгом. Може доведеться шити другий.

    ВідповістиВидалити
  3. Классная игрушка, заодно и потренироваться на куклах можно :)
    Последней фразе "майбутня мама моїх онуків" звучит какая-то усталость...или мне показалось?

    ВідповістиВидалити
  4. Та ні, це я так на "потренуватися" натякала. Треба змінювати у дітей уявлення про гру "в доньки-мами". Доречі Софія все ж таки запитувала, коли ми купимо малюкові пляшечку і сосочку. На що я перепитувала чи бачила вона, щоби я давала молодшим братикам пляшечку або сосочку? Ні, вона такого не бачила.
    Натомість в іграшкових магазинах пупс продається із соскою, пляшкою або памперсом. Як тут розібратися?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот-вот, я с тобой согласна!У меня вообще такое впечетление, что нас нарошно приучают с детства к тому что лимонад в бутылке вкуснее компота, ребенку пустышка просто необходима, магазинное лучше самошитого...хотя ведь наоборот все!!!

      Видалити
  5. Well, the write-up is actually the freshest on this laudable topic. I concur with your conclusions and will thirstily seem forward to your future updates.

    Best Cccam Server

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...