27 квітня 2010

Весняний звіт

Ви ж не подумали, що я геть нічого не вишивала всю зиму? Так, так я теж готувалася до приходу весни. Дві подушечки для піфів і дві - подарунки поружкам на 8 березня. Дизайн - всім відомі freebies від Lizzi Kate.
А ось чим я насправді займалася :)
Оресту вже цілий місяць і один тиждень, і я потрошку починаю згадувати свої нездійснЕнні-нездІйснені творчі плани. Коли і як я вишиватиму, ще не знаю, але не вишивати я не можу. Якщо вишивати хоч по три хрестики на день, за рік можна отримати чималу роботу. Побажайте мені сили і мудрості.

9 коментарів:

  1. Наташа! Поздравляю! Чудесное событие, растите здоровенькими и умничками!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарнюні подушечки та мама з синочком :) Здоров'ячка вам!

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю! Такое чудесное событие)))

    ВідповістиВидалити
  4. ой какие вы красивыеееееее
    Здоровья вам и счастя! Прелестный малыш!
    я уже не помню когда мои хулиган был такой обожаю младенцев их малюсенькие ножки и ручки :)

    хочу пригласить к нам на марафон вышивальный может понравится
    присоединяйся
    http://iakoma.blogspot.com/2012/03/blog-post_6466.html

    ВідповістиВидалити
  5. Ия, малышу на прошлой неделе 2 года исполнилось. Сложно поверить, что время летит так быстро. Я сейчас почти не вышиваю. Больше шью. Но спасибо за приглашение.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о у нас сынишки одногодки :) моему тоже два в феврале исполнилось и дочки у нас старшые моей 4 летом 5 будет :) здорово

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...