02 жовтня 2009

Підготовка до Нового року

Розпочато підготовку до Нового року! Це новорічний органайзер для вишивання. Що може бути приємніше ніж вишивання тихими зимовими вечорами?
Зворотній бік. І хвастаюся своєю новою шкатулкою для рукоділля, яку мені подарували на День народження.
І ближче всім відома, але не менш улюблена ялиночка звідси. Доречі, я спробувала користуватися дерев'яним кільцем в якості органайзера для ниточок - дуже зручно і приємно,- отже, подарунок вишивальниці повинен сподобатись.
Наточки DMC 498. Я знову використала своє улюблене поєднання ниток і тканини. Скоро у мене ці півтора квадратні метри канви закінчаться і я почну вишивати щось кольорове :) На зворотній бік знайшлася тканюшка з пташкою.

1 коментар:

  1. непривычно видеть русское "С новым годом" в твоем исполнении :) наверное, это для кого-то из России?

    елочка - красота!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...