07 серпня 2009

Нагорода!

Моєму блогу вручено першу нагороду! Дякую тобі Katjushik! Чесно кажучи, я ніяк не очікувала, що й мені колись дістанеться нагорода, дуже приємно.

Я в свою чергу повинна:

  1. Подякувати тому, хто нагородив мене;
  2. Розмістити в своєму блозі посилання на блог особи, що призначила нагороду;
  3. Розмістити в своєму блозі логотип нагороди;
  4. Призначити нагороду Kreativ Blogger семи іншим блогам;
  5. Додати посилання на ці сім блогів;
  6. Відправити коментарі номінантам про іх нагороди;
  7. Написати 7 цікавих фактів про себе.

Ось чому я затягнула з публікацією цього посту: неймовірна кількість умов, але нагорода того варта. Отже, перейдемо до пункту 4, я нагороджую

  1. Олю;
  2. Людмилу;
  3. Natasha Molodetski;
  4. Mingle;
  5. Nesterenok;
  6. Titikaka;
  7. Tatyana.

Тепер найважчий останній пункт:

  1. одного дня я проїхала 124 км на велосипеді;
  2. я вмію зберігати таємниці;
  3. багато подорожую;
  4. люблю осінь і початок зими, бо у багатьох друзів день народження в цей період і ми часто ходимо в гості;
  5. люблю, коли до нас приходять гості;
  6. маю слабкість до круасанів, гіркої кави і швейцарського шоколаду;
  7. мрію про власний сад, де вирощуватиму квіти і полуниці (окрім яблук груш, вишень, слив і шовковиці).

4 коментарі:

  1. Натуль, спасибо огромное за награду, мне очень-очень приятно что ты отметила мой блог!!!
    Спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ООООООчень приятно получать награды!!!!!!! спасибо за хорошее настроение:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо огромное! Жуть как приятно! :)

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...