16 липня 2009

Ласкаво просимо!

Кілька днів не знала з чого й почати. Вишивальних новин у мене аж три! Почну, мабуть із подарунку, що я зробила одному готелю в Карпатах. Ось він без рамки. Оформленим я сподівалася сфоткати його вже на місці, та не так сталося, як гадалося. Думаю, що наступного візиту до "Райдуги" обов'язково сфоткаю з багетом. Шила на вітчизняній канві, ниточками DMC 498. Я назавжди закохана в це поєднання тканини і ниток. Хоча літери і взято зі swappons, та ідея дизайну повністю належить мені, до того ж деякі літери, яких немає у французькому алфавіті довелося конструювати самостійно. По дорозі і паттерн мейкер освоїла.

Завжди хотіла похвалитися своїм зворотнім боком. Обожнюю реакцію людей, коли вони перевертають роботу і здивовано питають: "А як ти це робиш?" Вишивати охайно мене навчила бабуся. По телефону. Коли я 3 місяці працювала в Сеулі. Там, здається, всі жінки вишивають, а вишивальні крамнички можна зустріти через кожні 50 метрів.

4 коментарі:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...