05 червня 2009

Квілтерський експеримент або кривенька качечка

Давно вже я задивляюся на квілтерські блоги - надзвичайно цікаво! Ось наважилася на маленький квілтік. Це буде килимок в дитячий будинок-намет. Поки що зібрано 2 блоки (а буде їх всього аж 3 :). Але ж дуже вже не терпиться показати який з мене квілтер. Ну, певна річ, що рівно врешті решт смуги у мене не зібралися, зате скільки я отримала задоволення. Цілий день вирізала і вирізала трикутнички, крутила їх і так і сяк, давно такого задоволення від рукоділля не отримувала. Тепер я мрію про різноманітне квілтерське приладдя: мат, ніж, лінійку. Добре хоч олівець для тканини у мене є і машинка хоч на щось схожа.
Якось вдалося мені відвідати магазин із тканинами і я, щоб 2 рази не ходити, купила там 3 метри цієї бязі за недорого, бо вона нашого виробництва. Тканина купонна: смужка в клітинку, смужка в квіточки. Мені сподобалася клітинка, з якої я хотіла пошити тільдовського ведмедика. Хто знає що це за ведмедик, зрозуміє, що на нього і 20 см вистачить.Ведмідь не склався, а тканька лежала чекаючи свого часу. І ось він настав.
Неграмотно псувати справжню квілтерську тканину у мене б рука не піднялася, а от витвір вітчизняної легкої промисловості - запросто!
Висновки з сьогоднішньої роботи зроблено такі: прасувати після кожного з'єднання деталей, кроїти все ж таки краще спеціальним ножем. А от головний секрет: як з'єднати всі деталі так, щоб малюнок зійшовся? - так і залишився секретом. Може таки піти на ті квілтерскі курси на Кропивницького 1?

Немає коментарів:

Дописати коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...