10 березня 2009

Сумочка для насіння

Розпочинається дачний сезон і мама показала мені насіння, з котрого вона хоче виростити овочі. Насіння запаковане у прямокутні пакетики, а пекетиків тих мама накупила штук 20. Щойно я їх побачила, як в моїй уяві народилася ідея цієї сумочки для насіння. Стрімголов я помчала втілювати її у життя. Ось і вийшов подарунок мамі на 8 березня.
Безкоштовний дизайн Kirsten Schmidt. Я використала, може й занадто розповсюджене, але беспрограшне співвідношення кольорів: вінтажно бежева тканина "двунитка" та DMC 498.
Про тканину розкажу детальніше. Дісталося мені цієї "двунитки" українського виробництва два з половиною метри аж за 18 грн. Продавець не знала чи на ній можна вишивати, сказала, що її беруть для перетягування матрасів, але я вирішила поексперементувати. Вважаю експеримент успішним! Звичайно, велику роботу на ній шити не варто, все ж таки вона кривувата, але з маленьким мотивом це непомітно.

1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...